12.07.2015

Rachel Roberts o teledysku "Bitch Better Have My Money".


Magazyn i-D przeprowadził wywiad z uprowadzoną przez Rihannę w teledysku do singla "Bitch Better Have My Money" - Rachel Roberts, która w wywiadzie opowiedziała o swojej roli w klipie.

Jaka była Twoja reakcja, po tym, jak Rihanna poprosiła Cię o występ w jej teledysku?
Nie miałam za dużo czasu żeby zareagowć, ponieważ wszystko szybko się działo. Byłam w Paryżu i wiedziałam, że to dzieje się naprawdę, kiedy ekipa Rihanny zapytała czy może przysłać kogoś do mojego hotelu, aby zrobić odlew grilla, który nosiłam w teledysku.



Która scena była najśmieszniejsza do nakręcenia?
Scena, która odbywała się w obskurnym motelu była dzika. Właściwie grałam nie będąc związaną i zakneblowaną.


Czy napotkałaś na jakieś problemy podczas kręcenia klipu?
To wszystko było jak przejażdżka roller coasterem. Tam było tak dużo lokacji, i wszystko nagrywane było z w stylu Guerrila, tak więc ciągle musiałam być bardzo skupiona. 


Jak długo możesz wstrzymywać oddech?
Jestem surferką, więc musiałam przyzwyczaić się do wstrzymywania oddechu tak długo, aż nie wydostanę się spod fali wody.


Jak czułaś się wisząc nago do góry nogami?
Robiąc ten wyczyn kaskaderski, bałam się bardziej o to, czy nic mi się nie stanie niż, o to, że jestem naga. Ale zdecydowanie był to mój pierwszy raz.


Czy zdawałaś sobię sprawę, że ten projekt będzie tak bardzo kontrowersyjny?

Wiem, że Rihanna chciałabyć prowokacyjna. Lubię tą piosenkę, ale jest to negatywny utwór, więc wiedziałam, że teledysk będzie nieprzyzwoity.


Czy otrzymałaś negatywny odzew płynący z Internetu?
 Nie szukam tego. Jestem pewna, że gdybym poszukała bardziej to mogłabym znaleźć. Ale w większości reakcje były pozytywne.


Jako porwana, co sądzisz roszczeniach, że teledysk jest anty-feministyczny?
Po pierwsze, ludzie muszą pamiętać, że to jest teledysk i wszystko co w nim robię to gra. Zdaję sobie sprawę, że niektórym ludziom może nie podobać się, że Rihanna torturuje w nim żonę mężczyzny, którego później chce zabić, ale taka była fabuła klipu. Ponadto, nie sądzę, czy jest sens, żeby dyskutować nad polityką klipu, którego założeniem było to, że miałbyć on przerysowany i nie brany na poważnie. 


Pokazałaś swoje zdolności aktorskie. Jaka jest rola Twoich marzeń?
Może komedia romantyczna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers